luni, 13 octombrie 2008

Nu am chef azi

(UPDATE: fiecare dintre noi are propria stea. Dar unele stele pălesc timpuriu. Steluţele de mare sunt şi mai deosebite. Dăruieşte o scânteie...! Opreşte-te şi priveşte aici, nu suntem singuri pe planeta asta)
=======
=======
... de nimic.
Întrebarea e, oare când?
Mă scoate din minţi faptul că, uneori, bărbaţii uită să-şi aprecieze prietena, iubita, soţia.
Chiar şi la chestii mărunte, dar importante pentru noi, femeile.
E uşor să tot primeşti, dar trebuie să mai şi dai, nu numai să tot primeşti.
Şi eu sunt om, şi eu vreau.
Şi mie mi-ar plăcea să fiu unica, nu ca şi cum aş fi unică. E valabilă şi viceversa.
Mă întreb dacă am fost vreodată pentru cineva, UNICA, nu ca şi cum aş fi unică.
Deh... femeie.
C-aşa e în tenis!
Dureros? Poate crud de real.
Jam.

Niciun comentariu: