vineri, 26 februarie 2010

În noapte

... adineauri eram în balansoar, pe terasa casei și am venit fuguța la calculator. Aerul de seară, umed, răcoros dar fresh, ca din vremuri demult apuse, ca de ieri și nicăieri, cu vise demult duse, cu speranța drept înainte, cu gândul meu în brațe...
Mă tot gândesc la viață, îmi fac o mie și una de griji din/pentru orice și nu știu să fiu alta!!!
Și al meu, doarme așa de frumos, mă uit la el zâmbind, simt că noaptea mă îmbie să sper și mai abitir la tot ceea ce îmi doresc să fac, vizitez, cred, dăruiesc, lupt cu toată ființa pentru noi doi!
Și aerul ăsta de afară e tare aromat, miros de seară dincolo de orice gând.
Jamilla
(foto de pe myspace.com)



Un comentariu:

Anonim spunea...

Esti o femeie " vie", frumoasa, cu bune si rele. Iti place sa impartasesti gandurile tale noua, celorlalti? descrii frumos ceea ce traiesti, starile si gandurile tale. Mi-a placut sa-ti vizitez blogul. Este interesant.