vineri, 29 octombrie 2010

Vizita la doctor

LATER EDIT: Duda nu are cancer. URAAAA!!! Tocmai îmi dădu mesaj că a aflat rez. Doamne-ajută, draga mea prietenă. Fără să știi, m-ai făcut și pe mine un om mai curajos.
___________________________________________________________________
Încă am un nod în gât. Ce mama naibii, e absolut total inconfortabil!
Nu am nimic grav, chestii derivate din vremea rece. Gâtul iritat, inflamat, roșu, urechile și ele afectate, nasul varză. Și nu merge orice pastiloi, dată fiind hipoacuzia mea. Dar, dacă tot m-am dus la controlul ăsta, m-am dus și la altele. Căci am tot amânat, de nu știu când, pe principiul că mai stau, nu-i bai. Că am stat atât și nu o fi foc. Dar de unde!?!?
Iote că-i bai! M-au apucat nervii pe mine acum și pe căile vieții. Fac parte din tagma celor care și-au lăsat/au tendința să-și lase sănătatea pe alte locuri decât 1. Când e vb de doctori, ai un oarecare disconfort emoțional, este?!!? Chit că-i control de rutină.
Mdeah, știu, toți doctorii sunt și ei tot oameni, dar nah, disconfortul tot e. Că-i teama de necunoscut, de ceea ce poți afla sau teama în sine, subconștientă, de boli, spitale etc, nu știu. Dar știu sigur că mai mult de jumate dintre noi toți simțim acest disconfort la controalele medicale.
Băi frate, și când am sunat adineauri, prin mama (eu neavând curaj!!!) să aflu rezultatele testului Papanicolau pe care nu am mai îndraznit să mi-l fac de 3-4 ani, am răsuflat ușurată. Apoi, mi-a fost rușine. Al dracului de rușine. M-am convins (??? abia acum!?!) că sunt cea mai importantă pentru mine și mi-am cam bătut joc de treaba asta, tot amânând un test. Niște controale.
Căci altele nu au avut norocul meu și asta o știu sigur. Duda, prietena mea dragă, tocmai a fost operată IAR și diseară află rezultatele biopsiei. Deci, de 2 ori, rușine mie. Viața mi-e dată, îmi poate fi luată oricând. Dar măcar să nu fie pe mâna mea!
Aviz celor lipsite de curaj!
Jamilla!
Pentru Duda, un gând bun:

2 comentarii:

Bianca spunea...

Pfff... așa-s și eu. Abia mi-am făcut curaj în februarie să merg să-mi fac Papanicolau. Cât pe ce să nu merg, dar am aflat că o prietena bună își descoperise ceva nasol la un control de rutină și m-am speriat și am mers. Din fericire a fost OK, da vorba ta... putea să nu fie. Atunci d-na doctor mi-a mai zis să vin în toamnă sau maxim după un an (adică în feb. 2011 ar veni). Tare mi-e că acuma în toamna o să sar peste, mai ales că am câte unele altele pe cap (deși controalele medicale ar trebui să primeze).
Pe lângă asta mi se impune o vizită la dentist (eu nu am avut niciodată probleme cu dinții, dar acum simt o adâncitură într-o măsea), pfff... trebuie curaj și aici :D

Jamilla spunea...

@Bianca, DU-TE. dar parca vad ca eu zic, eu raman cu vorba :) hai, nu costa mai nimic acum, du-te. Toamna a cam trecut, ca e frig al dracului afara, deci du-te. Duda mea e la a 5-a interventie si ar fi dat orice s anu fi trecut iar prin asta. ca asa m-am hotarat si eu sa ma duc la Pap. dar de ce trebuie s avedem la altii, ca sa ne hotaram si noi!!? cam grea mobilizarea...dar du-te.