sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Un nou început ...

Bine v-am regăsit!
... cu gândul că sunt cine eram, dar că voi fi mai mult de atât.
Îmi consolidez starea de a completa timpul în doi și mă tem zi de zi, paradoxal cu curajul de a continua să merg pe acest drum.
În doi totul s evede altfel, acum, zi de zi, la acest nou început. Ce mă disperă uneori, e teama de bucurie dar și teama de a rămâne total descoperită, eu, în fața lui. Și totuși, zâmbesc, cum de altfel, o fac încontinuu, de pe 4 ianuarie. Sunt ambivalentă, se vede treaba, căci mi-e și o frică de viață, de mor. Și nu se vede deloc pe mine, trăind din plin.
E ceva nou pt mine, multă bucurie și stare liniștită în suflet dar și multe temeri. Nicicând nu au coexistat mai bine în mine, toate acestea.
JAMILLA!!!
ps: am plecat la bucurești sută în mie după rochia Krisha Marie și am venit acasă cu rochia Tabrett, tot de la Maggie Sottero. Despre aceasta, în curand :-)

3 comentarii:

Vania spunea...

Bine-ai revenit!

elena.n spunea...

:-)
ce se intampla ?
ti-e frica de fericire ???

sa nu-ti fie frica nici de fericire nici de viata.
echilibru in toate, respect si daruire.

nu uita ... chiar daca nu vezi soarele in fiecare zi ... e acolo ... zambeste ;-) si incalzeste :-)

o imbratisare prieteneasca.

Bianca spunea...

Ce mult mă bucur pentru tine că ești fericită și că te pregărești pentru un eveniment așa de frumos și așa de important.
Te-am găsit și pe miresici :* că mai dau și pe acolo dim motive asemănătoare :)