marți, 26 octombrie 2010

Reflecție

De la Friedric Nietzsche: ,, Chiar și cel mai curajos dintre noi nu are decât arareori curajul să facă ceea ce într-adevăr știe. "
Bând adineauri un ceai fierbinte, mă gândeam că numai cine vrem noi ne lasă urme în viață, în viețile noastre, deși ne trec atâtea suflete în suflet. Eronat. Lasă urme și cine nu trebuie (aviz răutăcioaselor care mă supără din cauza faptului că le-am dat prea multă atenție).
Noroc că soțul și cei dragi sunt atat de faini, implicit viața mea e atât de FAINĂ, ca se face totul ca să dispară urâtul CÂT AI CLIPI.
Eu am o mulțime de urme, drumuri, poteci în mine.
Însă doar cine vreau eu, le parcurge pe de-a întregul. Mi-am găsit soarta.
Momente pe care le păstrez într-o palmă :-)
Pentru alții e o nimica toată, pentru mine e calea mea.

Jamilla!!!

Niciun comentariu: