luni, 1 martie 2010

SPRING TIME



Zâmbesc.

Și vă spun sincer, am atâtea gânduri și griji în cap!!! Și iar zâmbesc. Dar ce contează astăzi? Azi contează doar zâmbetul meu.
Clar, sunt dusă :-)

*****

Afară miroase alb a suflete mii și mii.

Jamilla






Reamintesc aici o poezie de acum câțiva ani, tot de a mea, care astăzi mi se potrivește perfect, lovindu-mă cu clipa demiurgică a ACUM-ului :-) :

FUGARĂ PRIN SUFLETE

Văd des întruchipări ale influenţelor din minte
însemnând paşii altora poticniţi între pietre de încercare,
parte din piatra cea mare,
parte din timp.
Simt o mulţime de lucruri până obosesc
să fie frumos şi linişte pentru ceilalţi
(aşa pare, lume!)
nu şi pentru mine.
Îmi ucid inconştient instinctul şi simţirea,
fugară prin suflete,
negăsindu-mă iar pe mine.
Am sărit din leagănul limitelor
căutându-mă la răspântii de vise.

(Oana Rovența-Micu, volumul -Înger de octombrie-)
*****
(ps: foto de pe pcwin.com și gutudragos.blogspot.com)

2 comentarii:

oana spunea...

Jamilla!!! you're back!!!

iti doresc o primavara la fel de frumoasa ca tine si sa ai parte de cata fericire poti tu duce! :)

Geanina Lisandru spunea...

Îmi place zâmbetul tău mi-a adus soarele pe chip...