duminică, 28 februarie 2010

Așa este scris

"Sunt o mie de feluri de a pierde o zi, însă niciunul de a o întoarce înapoi"... "Pentru a-ţi realiza visele, trebuie mai întâi să te trezeşti" (proverbe arabe).

Și eu am o mie de priviri, însă nu știu a le înțelege pe toate... și-s ale mele!

Văd o mulțime de mâini, priviri, chipuri, le înțeleg și nu mă înțeleg pe mine deseori! Mă uit în palmele mele, care mi-e traiectoria?

Nu vreau să știu, vreau să trăiesc ȘI clipa.
Jamilla
(ps: foto de pe Google Image)

3 comentarii:

Margeluta spunea...

Cel mai greu e sa ne intelegem pe noi insine...subiectivismul e de vina..te pupa Kitty miresica :)

Belle de Jour spunea...

:)
triesti mereu doar clipa
1 martie foarte bun
:)

Geanina Lisandru spunea...

Au vechime mare de 8000 de ani,
sub formă de pietre, zodii chiar şi bani,
Prinse strâns în şnur ce-mpletea blând
focul şi înţelepciunea,
Fetele-l prindeau în păr de-nflorea natura.
Din bătrâni putem afla despre mărţişor,
Despre tot ce-nseamnă el pentru popor,
El aduce fericire dar şi mult noroc,
Iarna-i simbol pentru alb,
Roşul pentru primăvara ce-ndeamnă la joc.
Vă ofer şi eu în dar mărţişorul- zodie,
Tuturor ce-mi treceţi pragul prins cu fundă roşie...