duminică, 10 mai 2009

Gând pentru mama

La mulți ani, mamă!
*****
Ziua ta a fost ieri și am fost prinsă cu musafirii și restul. Doar știi! Mă uitam la tine și zâmbeam. Mai mult decât viața și cei dragi, decât lucrurile mici dar plăcute ale vieții, decât timpul cu toți cei dragi, nu mai am ce iubi.
M-ai învățat să am încredere în timp, căci altfel mă vor durea pașii pe drumul vieții.
Acum zâmbesc de două ori și știu.
Sper să pot eu, cândva, să te înconjor cu atâta grijă. Sunt aici și voi fi, nu pentru că trebuie ci pentru că sunt!
*****
Jammie



5 comentarii:

maminineta spunea...

O poezie despre mama care e numai una

http://maminineta.wordpress.com/2008/09/15/mama/
,,La multi ani mamei tale,,

Jamilla spunea...

@MamiNineta, superba poezie. Nu e momentul potrivit azi, sa ma emotionez ;-)
Multumesc!

octavpelin spunea...

LA MULTI ANI!,MAMEI TALE,sa fie sanatoasa,sa i se implineasca toate dorintele alatuti de voi sa va vada fericiti ,ca atunci cand un parinte isi vede fericiti copii este si el fericit,cu stima Octav :)
p.s De ziua ei mama ta are o surpriza muzicala pe blogul meu!

Cristian Lisandru spunea...

Îmi permit să spun şi eu LA MULŢI ANI!, din tot sufletul. Mamele noastre, dragele de ele, ar merita statui!

Sorin Grumăzescu spunea...

La multi ani mamei tale. Sa fie sanatoasa si sa i se indeplineasca toate dorintele. Toate toate toate. :)