sâmbătă, 5 decembrie 2009

Ce îmi doresc de la Moș Nicolae...

... pe mami cu tati și cu Radu meu, cu o îmbrățișare mare, așa, din senin...
...pe Irinuca și Lizuca, la o cafeluță bună, ca de obicei și la chicoteli ca pe vremuri...
...pe Alfie, cățelul șturlubatic și fuga-fuga după cățelușe pe stradă...
...pe Culiciu, să povestim, să îl aștept curând la manichiură...
...o zi frumoasă, caldă, cu privirea luminoasă și cu inima râzând...
...un gând mult mai curat, un suflet mult mai darnic, o răbdare mult mai tolerantă și un pui de zâmbet...
...gândul că și acum sunt cum mă știu, să redevin ce eram..!
...o privire mai ludic-lucidă asupra vieții, o credință mai dârză asupra cuvintelor fără sunet, o provocare exprimată prin puterea motivației...
...multă dragoste...
...aaa, de ce să nu recunosc, și niște alea-alea de femei, lol :-)
JAMILLA vă dorește un Moș darnic în gânduri bune și în cei dragi sufletului vostru.





Un comentariu:

Anonim spunea...

La Mulţi Ani, tuturor Sărbătoriţilor, purtători ai numelui Sfântului Ierarh Nicolaie !
Nouă, tuturor românilor : Doamne Ajută!
“Repetabila scrisoare”

Am adormit
cu gândul la fereastră
unde-am lăsat
doar gheata mea de suflet
spre o poveste
cu “a fost odată”
un Moş bătrân
ce tainic,
fără chip,
ne aducea,
în miezul cel de noapte,
un vis cuminte
agăţat în plic.

I-am scris mereu,
ani după ani,
de-a rândul…
Nu i-am cerut
decât, din toate,-un strop:

Moş Nicolae,
adu-mi altă soartă
şi lasă-mi
în ghetuţă
şi noroc.
Moş bun,
cu lacrima,
te rog…

Mi-am lustruit cu sârg
ghetuţa schioapă
din sufletul
ce la vedere-l port.
I-am pus
şi o lumină,
lumânare,
ca drumul să nu-l rătăceşti…

Te rog,
nu mai zbura
peste fereastra mea,
gheata-i acolo,
către geana ta.

Atena-Mariana Zară, Bacău,
28 noiembrie 2008

http://www.youtube.com/watch?v=iMHcOot03vU
http://www.youtube.com/watch?v=E8ORtFIqe_Y&feature=related
Sibilla