vineri, 21 noiembrie 2008

Melodia mea preferată azi



Jamilla!

10 comentarii:

TreXeL spunea...

buuuuuuna :D

Anonim spunea...

@Trexel> azi sunt deprimata, aveam nevoie de ceva fain ;-)) buuuna rau melodia, se intelege! ;-)

Anonim spunea...

Din cauza piesei ăsteia am "căzut în dragoste" cu vocea ei. :)

Anonim spunea...

Azi n-am avut melodii preferate, a trebuit să-mi refac blogul...

Anonim spunea...

Da. Excelenta piesa si excelenta voce. Si daca nu stiati, va spun eu. A fost considerat un copil superdotat si este considerata una dintre cele mai bune pianiste de culoare. :)

Anonim spunea...

Da, copil la copil trage:)
Frumos cantec.
Da de ce esti deprimata?

Anonim spunea...

e misto melodia

Malina spunea...

faina melodie, dar cam prea patetica ... in my humble opinion! :)

Anonim spunea...

Excelenta piesa si interpretarea. O saptamana frumoasa!

Anonim spunea...

Buna ziua,
Ma numesc Laura Cozma si sunt administratorul site-ului Newgirl.ro.
In primul rand va cer scuze pentru ca am postat mesajul la comentariu ,dar nu am gasit alta modalitate pentru contactare.
Va scriu acest mesaj pentru a va propune un schimb de link-uri intre site-ul nostru si site-ul dumneavoastra.
Daca sunteti interesata va rog sa imi raspundeti la acest mesaj cu titlul si eventual descrierea site-ului dumneavoastra pentru a le posta.
Astept un raspuns de la dumneavoastra,

Cu respect,
Laura Cozma
laura_newgirl@yahoo.com
http://www.newgirl.ro